Frakt

Vi sender varer over hele landet.

Vi benytter i all hovedsak Schenker til frakt av varer mellom vårt lager og kunde. Ved mottak av varer er det viktig at du som kunde eller en representat for deg, er tilstede og sjekker for skade på emballasjen. Dersom en eske skulle være skadet, revet opp, brukket, flatklemt, etc. ber vi deg ta bilde av dette før esken åpnes, og bemerke dette skriftlig ved signering.

Der det er snakk om små volum/mindre kolli bruker vi også Posten/Bring, hvor pakken hentes på postkontor eller Post i butikk. Også her er det nødvendig å se over pakken ved mottak og evt. bemerke skade ved signering.

Etter at esken er åpnet bør hele produktet sjekkes på nytt igjen. Eventuelle reklamasjoner må sendes til oss før produktet er montert. Dette for å utelukke at eventuelle skader kan ha oppstått ifm. montering. Har du spørsmål til frakt, kontakt oss på kundeservice@innvendig-solskjerming.no